Snabb uppföljning

 
 
 
Okej, jag har inte skrivit här av ett par anledningar, som jag tänkte gå igenom lite kvickt:
 

1. Jag har fått tillbaka mitt gamla jobb (!!!!), vilket gör att jag har varit upptagen.

2. Jag har återupptagit min prenumeration av World of Warcraft (JAG VEEEEEET VAD JAG SKREV FÖRUT, INTE ETT ORD!!!! :P ).. vilket gör att jag har varit upptagen.
 
3. Jag har börjat med Pokemon GO, som släpptes i sverige för nån månad sen.... everybody, together now.. VILKET GÖR ATT JAG HAR VARIT UPPTAGEN..
 
 
Pokemon GO är faktiskt väldigt innovativt och ruskigt kul; jag har t.o.m varit med om ett väldigt stort event inne i stan som jag kan lägga upp lite bilder ifrån i ett senare inlägg... igen, när jag får tid.
 
Nu måste jag sticka iväg, men tänkte bara hålla er uppdaterade lite kvickt här. ^^
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0