Farväl, gamle vän... var du än är...

 
Så i helgen har jag tydligen tappat mitt halsband som jag fick i gåva av min mamma när jag var 14 år och konfirmerades. Det har förmodligen hänt när jag var på äventyr inne i stan.
 
Halsbandet har hängt med mig i 18 år och jag hade aldrig egentligen tänkt ta av mig det (eventuellt med vissa undantag) så det känns extra tungt med tanke på att jag hade inte brytt mig om jag hade förlorat nånting annat överhuvudtaget.. men det här hade ett sentimentalt värde som är omöjligt att ersätta.
 
Farväl halsband, må du skänka lika delar tröst och styrka till vem som än hittar dig som du har gett mig under åren.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0