Skum, men asball valborg!! :D

 
Hahahaha... jag vet inte vad jag ska säga....... jag vaknade upp idag och kunde HÖRA IGEN!!!! :D
 
Jag hann inte köpa nåt medel på apoteket igår så jag fick dras med nedsatt hörsel hela jävla dagen, men det glömde jag bort när Malin och Emil kom över och vi lirade lite sällskapsspel och drack.
 
Sen drog vi till krogen i Skogås som det var dödsskjutning på häromdagen... .... aah, bara för att. ^^ :P
Kommentarer som "nemen gud, ja skulle aldrig våga gå dit nu" möts med svaret "lilla du, sånt där kan hända på ALLA krogar och verkligen närsomhelst" och för att prove vår point så drog vi dit.
Mmmm, det hade förstås ingenting att göra med att vår polare var karaokevärdinna där också. ;)
 
Mötte Adam, Anna och Nathalie där också och hade en askul kväll! :D Blev lite överförfriskade förvisso, men i det stora hela, så ... det var valborg. ^^ Det var en beviljad ynnest. Tre Resorb på hemmaplan fixade den baksmällan.

Sen klantade jag mig förstås.... that goes without saying. ^^
 
Nej då, inga direkta konsekvenser, bara ett facepalm-moment.

När jag kom hem så la jag tydligen min plånbok i den nedersta lådan inne i min klädkammare. Varför? Ingen aning.
Sen klädde jag av mig.. och freakade ur när jag inte kunde hitta min plånbok! :O
Gick runt i lägenheten och tittade, ringde Malin och frågade om hon sett den... ringde tillochmed till krogen (!) för att se om den fanns där.
Satte mig i soffan och var upprörd.... och sen slog det mig att det kändes bekant att jag KAN ha lagt den nånstans där jag inte brukar leta. Så jag kollade i lådan som direkt ploppade upp som huvudmisstänkt, och..... TA-DAAH!! ^^
 
And i was like....
 
 
 
 
 
Hahaha.. ^^ men anywho, är glad att det löste sig :)

Sen... the most amazing thing happened. Vaknade upp idag och kunde HÖRA igen!! :D Eller ja... jag kunde iofs höra igår också... men hörde som sagt sämre på vänster öra hela dagen. Idag var det borta. :) Se där, så har man sparat in 135 spänn som annars hade gått till nån öronsprej på apoteket. :D Yay!
 
Idag är det första maj, och det är tre dagar kvar till min födelsedag. (Nej, ja tänker fortfarande inte säga hur gammal jag blir. :P Den som gissar rätt vinner en dejt med mig!! XD .. )
 
Hur ska den firas? Ja med tanke på att den infaller på en söndag så blir det bara en lugn dag hos mammsen, kanske lite tårta. :) På lördag däremot ska jag med Lollo, Simon och Markus till Södertälje på nån årsfest på nån raggarklubb. ^^ Kan bli kul. :) Brukar inte umgås i dom kretsarna direkt, men vafan... nån gång ska man ju ha gjort det också. ^^
 
Ha en trevlig första maj nu så ska jag försöka ha detsamma. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0