Politiskt tillägg

 
Nu menar inte jag att på något sätt göra det här till någon slags politisk blogg egentligen, men bara som ett litet tillägg till mitt förra inlägg så kan jag länka den här videon, där Alexander Bard (hör och häpna) uttrycker precis det jag menar.

Jag delar inte nödvändigtvis hans åsikter, men jag tror aldrig jag har respekterat honom mer än här. För han har ju fullkomligt rätt.
 
För kommentarer av särskild tyngd, se specifikt:
2:00 - 2:50
4:14 - 4:25
5:40 - 6:10
6:40 - 7:10 (!!) Schulman blir ägd av Bard
8:00 - 8:45 (8:35 är tunga ord, som inte många tänker på)
11:30 - 12:00

Som han säger, att tysta ner folk i ens eget land är fruktansvärt odemokratiskt.
Schulman säger däremot bokstavligt talat att en viss åsikt som inte han stödjer är "fel" och dom som tycker så "ska hålla käft". Jag ryser av det uttalandet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0