Tredje advent - Tråkiga nyheter

 
 
 
 
Jag talade nog lite för snabbt angående julklappar...
 
 

Så det är jul igen och klappar ska öppnas... med det undantaget att det i år kommer bli klappfattigt så det förslår!

Morsan har brutit upp med sitt ex så han är ur bilden, sen har hon varit tvungen att köpa nya glasögon vilket kostat en mindre förmögenhet.. och jag själv verkar inte få ut min lön denna månad p.g.a byråkratiskt sjabbel, vilket gör att min chef godhjärtat nog väljer att stå för min hyra och räkningar tills han kan få ut min riktiga lön........ så att, ja.. det kommer bli en riktigt fattig jul detta år.


Vilket är synd för jag hade tänkt julklappsshoppa ordentligt för en gångs skull när jag hade fått en rejäl lön... men aah... no such luck.

 

 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0