Min Önskelista

 
 
 
 
 
Så var det då dags igen då :) Juletiden är här och jag lägger som vanligt upp min önskelista på bloggen; inte för att någon kommer köpa nåt åt mig, men kul ändå att bara visa upp vad man önskar sig. :) Med lite tur kanske tomten eventuellt surfar in och ser vad jag önskar mig. :D
 
I vanliga fall är jag glad om jag får nåt överhuvudtaget, jag förväntar mig aldrig nånting längre; inte som när man var barn. Det tror jag ingen gör. Men någon frågade mig rakt av vad jag önskade och då har jag nu det här inlägget att kunna dirigera till. :)
 
Det är inget direkt fancy pantsy heller, inget som kostar en förmögenhet direkt.
 
Två böcker och en handkontroll. Jag länkar till var dom kan finnas.
 
 
* THE DC COMICS ENCYCLOPEDIA
 
* STAR WARS BILDLEXIKON (dock verkar den vara tillfälligt slut överallt)
Märk väl att det finns många olika bildlexikon gällande Star Wars; den jag är ute efter har Yoda som omslag, dvs det "kompletta" bildlexikonet
 
* EN NINTENDO 64 HANDKONTROLL
För att kunna utveckla mitt retrospelande i min egen Twitch-kanal. :)
 
 
Anywho, det var min önskelista för i år, men får förmodligen lite godis och annat smått plotter, vilket är helt okej... även fast jag går på diet.. *host* ...
Jag hoppas ni får allt det ni önskar er så ser jag fram emot nya värmeljus och strumpor. :) XD
 
GOD JUL!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0