Gott Nytt År!!

 
 
 
 
 
 
Detta år så tänkte jag att man skulle vara lite märkvärdig och faktiskt hoppa över Julinlägget .. (eller, not really, jag glömde bara att skriva då) ... så vad säger ni om vi hoppar rakt på nyårsinlägget istället! :D
 
 
Här kommer min nyårskrönika för femte året i rad.
Mitt montage var lättare att göra i år för jag hade en hel del material, dock kom inte idéerna lika lätt.
 
Detta resulterade i en kortare nyårsfilm för första gången; hittills har trenden varit stigande, med förra året som toppade på över 13 minuter (vilket gjorde att jag var tvungen att använda två låtar), men oavsett så tyckte jag att årets film blev bra om än kort. ^^
 
Varsågoda!
DET GÅNGNA ÅRET 2014 !
 
 
 
 
 
Gott nytt år! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0