Tungelsta Trädgårdsrock

 
 
 
 
Igår var det Trädgårdsrocken i Tungelsta och tillsammans med en campingstol, en kylväska packad med bira, ett gäng polare och ett glatt humör begav jag mig dit för att delta i sommarens mest folkliga parkkonsert. ^^
 
 
 

 

Det är riktigt skoj med en sånhär grej, särskilt när det är gratis. ^^ Alla kan träffas och chilla i parken och lyssna på musik. :) Äkta sommar-happening.
 
Det var folk from far and wide där och man träffade på många som man kände. ^^
Träffade bl.a Åke från teatern (no surprise there), Ida, Zandra, Nathalie och Viktor. Det var redigt skoj och vi hade massa cräjzee shit för oss.
Jag försökte bl.a hjälpa en tjej att ragga på en kille som tydligen visade sig vara en douche enligt henne. ^^
Jag insåg också att min handfläkt som jag hade köpt på JULA var felpolariserad och fläktade balänges. -.- Så jag satt med den riktad bort från mig och det såg ju inte lite retarded ut.
 
Sen slog jag även ett slag för männens skyldighet att använda bajamaja istället för att pissa ner området överallt.
 
Hanna tyckte de var en kul grej att ta en bild på mig när jag kom ut. -.- XD
 
 
 

 
Efter att ha suttit o lyssnat på massa bra musik hela dagen så drog vi åt olika håll, men hamnade allihop på samma lokala pub efteråt. XD
 
När vi klev av bussen i Handen så hittade vi en av mina polare vid en busshållplats helt wasted och nerspydd. Han hade halsat absint.. -.- (!) .. shmuck.
Vi hjälpte honom på bussen hem. Sen blev de karaokekväll för hela slanten tills dom stängde.
 
Efteråt så hamnade jag och två kompisar ståendes i ett öppet garage i Jordbro i ungefär två o en halv timme och bara pratade XD det var asflummigt men kul. :)
 
Det är sånt här sommaren handlar om och jag känner mig privilegierad att kunna vara med om såna roliga grejer. ^^ nåt o se tillbaka på när vinterns kyla tränger sig på. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0