Ojoj ... länge sen

Jag får be om ursäkt för att jag inte har skrivit här på lääääänge.. men som sagt, det går i faser, och rätt mycket har hänt som har hållit mig upptagen på annat håll.

Jag har fyllt år (fick inte de jag önskade, you bastards), vi har haft bilbränder i stockholms förorter, jag har fått timanställning för att chippa böcker på biblioteket (fats bara tillfälligt period-jobb men ändå), osv osv..
 
...största anledningen till att jag inte kommit in här o uppdaterat på länge är för att jag har börjat ha teaterföreställningar nu i Maj och Juni. Det är skitkul, men herregud vad de sliter på en. Det paralellt med att jobba/praktisera gör att man oftast bara vill gå o lägga sig när man kommer hem och helgen spenderas mest till att ... ja.. sova XD
 
Men det har hänt många roliga saker också :) har badat med en massa olika folk vid olika tillfällen ^^ (kan lägga upp lite bilder på det sen) och jag har .......
 
... äh, vet ni vad. Jag skriver mer när jag känner för det. ^^ Just nu är jag inte så skrivsugen, men det kommer nog. :)
 
Tja så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0