You know what!?

 

This stinks! The world stinks!
Just when you think all is well again, fate turns around on you and kicks you in the teeth!
 
 
 
BRING IT ON, MUTHAFUCKA!


*Suck*... upp och ner, upp och ner.. all i want is to have a certain person in my life.
And it was just about to go back to normal.. and then... then somebody decides to lägga sig i och pulls a knife on us!

(Detta är alltså emotionella liknelser, inte att tas bokstavligt :P )
 
Visar detta på en tillitsbrist, tro? I dont know. Men jag vet en sak och det är att inget förhållande ska efterlikna en fascist-stat.
 
NO WAY IN HELL!
 
..
 
Fan vad jag skriver engelska när jag är upprörd...
 
Nu låter jag det gå... jag tänker inte lägga mig i för jag har förmodligen ingen talan anyway. Jag låter tiden utvisa hur det blir. Beslutet ligger i en enda persons händer.
En möjlig väg är uppbrott och tårar (igen.. om jag har några kvar). En annan möjlig väg är försiktig, trotsig vänskap. En tredje är... näe, den är nog för omöjlig och hör hemma i mina drömmar.

Hur det än blir så tänker jag inte lägga skulden på en viss person, hon har för mycket tryck på sig och jag förstår henne oavsett vad hon väljer.
 
Skulden tillhör helt och hållet andra personer .. men ja, jag bär väl del av den skulden antar jag, då jag känner som jag gör.
 
Det är verkligen en stor hög av inpyrd hästskit att det ska behöva vara såhär!
 
Nu tänker jag gå o köpa glass!! ... FULL AV SOCKER!!! :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0