Proppmätt! ^^

 
Gjorde precis en riktigt smarrig LCHF-gratäng med blomkål och kassler, överdrypt med smält ost. Yum yum! :D
Den var riktigt mättande och nu känner jag mig som en strandad val. ^^
 
Nu är morsan och syrran på havet på väg över till finland och den stundande begravningen som är nästa vecka. Jag hade gärna varit med och paid my respects, men jag har dessvärre inte råd. :( Känns som man inte har råd med nånting numera.
 
Igår blev jag därför utbjuden på krogen av brorsan till en av mina kompisar och träffade på en riktigt söt liten tjej som sjöng asbra. Döm av min förvåning när jag gissar hennes ålder till att vara mellan 20 - 25, och det visar sig att hon är 40+, har barn och bor i västerås. :O Hot mama! ^^
 
Sprang även på vickan som snackade nåt om att ta samma buss hem, men när det väl var dags att dra så var hon nowhere to be found. :S
 
Typical lillördag. ^^ Nu väntar jag på att torsdagen ska ta slut, då den känns lite väl långdragen. Jag har inte rört mig utomhus överhuvudtaget idag och kommer förmodligen inte göra det heller. Jag städade upp en massa skit igår så slänga sopor i containrar har jag redan gjort.
 
Vi får se, kanske en promenad när maten har smält. :)
 
Imorgon får vi se vad som händer. Tar dagen helt som den kommer. ^^
 
 
 
 
 
 
ELLER
 
 
< ? >
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi får helt enkelt se. :) Jag är en sån som inte gillar att planera så... anything could happen. ^^
Har inte mycket pengar så OM det blir utgång så blir det inte jättemycket röj, men kul o hitta på nåt. :)
 
Toodles!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0