LCHF glass!!!

 
Jag dör :O .... varför dör jag? Jo, av två anledningar.
 
Ett:
Idag var det 27 grader varmt och soligt hela dagen, så jag, alexandra och hennes lillebror tog oss till rudan och badade i stort sett hela dagen.
Sen är dom sånahär solande galningar så jag fick finna mig i att dom ville steka sig.. ja och då vill det sig ju inte bättre än att jag gör detsamma.
 
Och mycket riktigt, nu såhär på hemmaplan så börjar man se hur den kokta kräftan tittar fram. -.- ^^
 
Två:
Jag dör även för att jag nu i helgen har gjort en LCHF glass som är så fruktansvärt god att jag dör när den knullar mig i munnen, i shit you not!!! :O Trodde inte den skulle bli så god men herrejävlar!
 
 
 
 
 
Så nu sitter jag på en bunke med typ två, tre liter LCHF glass och får matorgasm varje gång jag tar en sked.
Screw big pack, screw GB, screw dom alla!! :D I found my little piece of hapiness in this bleak and unfair world.
 
På lördag blir det grönan (ÄNTLIGEN!!) och resten av sommaren ska jag bara slappa. :)
 
Men nu blir det käk. ^^
 
Laterz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0