Ignorerad och utbytt

 
 
 
 
Den där underbara känslan när folk snor ens vänner rakt av. När en person som man har presenterat för andra helt sonika går över huvudet på en och skiter fullständigt i att hitta på saker med dig, men mycket hellre och gärna hittar på saker med folk som dom inte ens hade känt om det inte hade varit för dig.
 
Then you gotta ask.... what's wrong with this picture?
Personen i fråga ignorerar dig totalt till fördel för individer som egentligen inte har med personen att göra.
 
Hajar ni vad jag menar? Den där känslan av att vara helt och hållet bortglömd, förbisedd och... ja nästan utnyttjad... som att någon säger "ja men hej, nu har jag hittat några personer som jag hellre umgås med än dig :D tack för att du presenterade oss så jag kan gå vidare till dom istället. ^^ now fuck off!"
 
En sak är säker, såna personer klarar jag mig utan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0