Dröm

 
 
 
 
Underlig dröm jag hade inatt. Det verkar som att även om man försöker att inte tänka på vissa individer så kan man inte städa ut dom så lätt ur sitt undermedvetna.

Jag drömde att jag var på kryssning med en handfull personer, varav en av dom.. vi kan kalla henne fröken X. (och alltid denna jävla kryssning, har drömt det ofta det senaste året)

Nåväl, mitt i natten ute på ålands hav så upptäcker vi att en av fröken X vänner är borta. Jag hjälper henne att leta över hela båten men vi hittar inte denna person. Fröken X blir jätteledsen och tror hennes vän har typ fallit överbord eller nåt. Så jag kastar mig frivilligt i det iskalla vattnet och simmar alla otaliga mil in till hamnen där båten kommer lägga till nästa dag. (Måste tydligen haft raketbränsle i röven eller nåt)

Väl i hamn så upptäcker jag fröken X kompis som lugnande säger att "Det är ingen fara med mig, jag fick skjuts hit av en kille, glömde säga det" ... Skjuts? Från en kryssning?? För det första, HUR? och för det andra, VARFÖR? En kryssning ska man ju njuta av så länge man är på den... men aa, som sagt... en dröm är en dröm.

När båten slutligen hinner ikapp och lägger till (vilket tydligen helt plötsligt sker bara några minuter senare) så tar jag fröken X åt sidan, lugnar och visar hennes kompis och säger att hon inte behöver vara orolig.

Ofta jag är så kärvänlig. No, im a cold basturd.

Strange dreams are a mystery. :O
Nu ska jag till centrum och köpa sukrin. laterz!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0