Bara ett par bilder på mig

 
Vet inte varför men nu lägger jag upp ett par bilder på mig så ni får se hur jag ser ut nuförtiden. :)
 
 
 
 
 
yepp, thats me :)
 
Första bilden var för ungefär en vecka sen och jag var lite deppad på, men vem kunde veta att man blir fotogenisk som en tragisk karikatyr? ^^
 
Bild nummer två är tagen idag faktiskt, jag ville visa att jag faktiskt har bränt mig/fått färg på stranden men det syns ju fan inte!! >.< *suck*
 

Jag kommer nog raka av mig skägget i kommande vecka, det börjar bli lite väl varmt nuförtiden och jag känner att jag behöver en förändring, men vi får se. :)
 
Nu kallar sängen på denna grizzlybjörn. Laterz!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0