Respekt och moving on

 
Nu när jag har lugnat ner mig några hekto (till skillnad från förrförra inlägget) så kan jag vända andra kinden till och säga: Jag må kanske inte gilla det, men jag respekterar hennes beslut. Jag kommer sakna henne, men IIWII .. (it is what it is)

Vill hon hitta tillbaka till mig nån gång så får hon göra det, jag kommer inte vara avigt inställd mot det men inte heller gläfsa och vifta som en hund på svansen. Har man en gång bränt mig och "valt bort min vänskap/kärlek/whatever", då får man räkna med att det tar ett bra tag innan man kan komma tillbaka till samma sits igen.
 
Vägde mig förresten idag, och insåg att jag har gått upp ett kilo sen första december, vilket i stort sett ändå är en seger då jag har levt så jävla uselt som jag har gjort dom senaste månaderna och jag räknade med ett större nederlag.
 
Nu ska jag börja om igen. Starting today så är jag på LCHF dieten igen.
May god have mercy on my soul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0