TEASER inför nyåret

 
 
Japp, så närmar sig den sista dagen på året 2013.
 
Hur vet jag det? Ja, om vi bortser från att det tjuvsmäller lika mycket utanför dörren som det gjorde i Sarajevo på 90-talet, så påvisas det klart och tydligt i kalendern.
 
Thusly så har den tiden nu åter kommit... den tiden på året.. då jag för fjärde gången i rad ska utge min krönika på det gångna året från mitt perspektiv.
 
Detta årets "Det Gångna Året" har visat sig falla onaturligt lätt på plats. Jag började inte arbeta på filmen förrän långt in i December... tror t.o.m att det var dom sista två - tre veckorna, och ändå gick det rysligt fort. Nu är det bara en dag kvar till tolvslaget och jag är nästan klar; dvs minnesblickarna och upplägg är i princip redan färdiga, det är bara den sista touchen som ska fixas till.
Jag vet inte hur det gick till, men till skillnad från förra året, så kom idéerna väldigt lätt det här året.
 
Nåja, jag kan bara bocka och tacka.
 
Det enda problemet när man gör en jättebra prestation och är supernöjd, är ångesten om hur i helvete man ska kunna överträffa den nästa år. ^^
 
Aja, hursomhelst. Detta har gjort att jag tilll och med har fått tid över till att skapa en liten teaser. ;)
 
Nothing much, bara en liten hastigt ihopslängd film där jag symboliskt visar att jag ägnar mycket tid åt det här.
 
 
ENJOY!! :D
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0