Glad Första Advent

 
 
 
Så var det den tidpunkten på året igen. Dags att rada upp ljusen och tända dom för var söndag som går.

GLAD FÖRSTA ADVENT!

.. och jag välkomnar det här årets första advent med en baksmälla från helvetet.

Man var ute igår och röjde rejält. Det var askul, men av olika anledningar ska jag nog bromsa mig själv lite numera.

Den värsta baksmällan gick över rätt fort dock, tack vare att jag låg några timmar o drog mig på morgonen, på det sättet hann jag vakna upp långsamt istället för att gå upp direkt och ha ont i huvudet. Bra tips inför nästa gång man går ut, när nu det blir.


Men nu till dagens höjdpunkt by far: Idag var jag på Sci Fi mässan med min bästa tjejkompis!!! :D
 
 
 
 
 
Det var skitkul som alltid, vi fick se en massa skojigt. :) Kändisar, filmer, spel, serietidningar, memorabilia, cosplayare, allt möjligt!
 
Nedan är några bilder, bl.a på en av dom mest hängivna cosplay-föreningarna i Sverige, 501st Legion! :D Fick äntligen en bra bild på dom ^^
 
 
 
501st :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var en jättehärlig dag som avslutades med att jag köpte en stor affisch som ramades in och sattes upp ovanför datorhörnan. Jag hade jättelänge velat utnyttja det området och nu fick jag äntligen något på plats där, som till råga på allt också passade perfekt. :D
 
 
 
 
 
SPLENDID! ^^ Lyckades få hem den i ett skick trots att det blåste så hårt att det ibland kändes som om man vindsurfade när man bar på den. ^^
 
Nu säger jag tack för den här gången och vi ses igen den andra advent. :)

LATERZ!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0