GLAD FJÄRDE ADVENT! ^^

 
 
 
Glad fjärde advent ja :) Denna dag är väl något bättre än förra adventsdagen. Jag råkar alltid i konflikt med en viss person just på söndagar. Det är rätt så makalöst faktiskt :O Alla större bråk med denna person har alltid sin inledning på söndagar.

Nåja, idag har vi inte bråkat än, fast ja .... dagen är förvisso inte slut än. ^^ haha.
Nej jag ska inte vara sån. :)
 
Hursomhelst, idag har jag äntligen lagt ut en hel del annonser på tradera och det känns ruskigt bra. Oddsen att folk kollar o hänger med i budgivningar på tradera är ju störst just på söndagar, då man oftast är upptagen med jobb på vardagar och party eller andra fritidsaktiviteter på lördagar. Söndagar är således den mest strategiskt riktiga dag att lägga ut annonser på tradera. :)
 
En av annonserna var.... till syvene och sist.... min TV ...
 
 
 
 
Jag tog modet till mig tillslut. Planerar ju att köpa ny tv här i mellandagarna så den här gamla godingen får se sina dagar hos mig räknade.
 
Den funkar bra, det är bara ett par rader av döda pixlar som jag stör mig på, jag vet inte om man ser det ordentligt på bilden, men dom finns där.
Sen blir det bättre i det långa loppet att satsa på en ny tv, då den här är en plasma-tv, och som alla plasma-tv så är den en riktig energi-slukare. LED kostar i månaden bara hälften av vad en plasma brukar dra.
Samma sak med skärmen, även där slår LED plasma. Visst, plasma kan ge mörkare, mer äkta nyanser av svart, men LED riskerar inte att bränna fast bilden lika ofta.
 
Nåja, vi får se hur det går nu i mellandagarna.
 
Vidare så har jag börjat med min nyårskrönika för 2013 (vilket FAN ÄR PÅ TIDEN, då jag har sjukt mycket material att gå igenom) och det har börjat bra. Eller ja.... jag har bara gjort introt än, men jag ska jobba med filmen nu i veckan som kommer, det är ju lite mer än en vecka kvar. Men jag måste snabba på om jag ska hinna.
Dock kan jag säga att... bara introt som jag har skapat ger mig rysningar... :D så det är ett gott tecken. ^^

Nu måste jag göra annat.
 
Laterz! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0