En GOD JUL på er alla!

 
 
 
 
Visst är det fascinerande när man på julafton skickar ut en massa "God Jul"-SMS till folk i ens kontaktlista (bara det ett jobb som är mödosamt beyond belief), för att sen få en del svar tillbaka där folk undrar vem man är.....?
 
Anyway, nu är det julafton och julmaten är uppäten, kalle är över och klapparna är öppnade.
 
 
På tal om julmaten så byggde jag mig en egen liten järnridå med allt som jag la upp på fatet.
 
 
 
 
 
 
Låt mig förklara ^^
 
Öst är det gamla, den traditionella Jansons Frestelse-rätten, tallrikens DDR.. väst är det nya, blomkål och smulat bröd istället för potatis. I mitten går berlinmuren i form av brysselkål och köttbullar, med ett par krypskyttetorn representerade av två klickar rödbetssallad. Jag skapade dock fred när allt enades i min mage. Nobels fredspris, here i come!!
 
^^ lite kul att leka med maten är det nog fan fortfarande. ;)
 
Nu har jag en massa att göra i veckan som följer. Inte nog med att jag ska köpa ny TV på fredag, jag har bara en vecka kvar på mig att färdigställa filmen! :O Jag har en hel del att jobba ikapp, men oavsett vad så måste jag nog jobba rätt hårt med filmen hela helgen.
 
Men thats sen.
Julafton is my day off! ^^

HAPPY HOLIDAYS!!! :D

Vi syns till nyår. ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0