Sista semesterhelgen

 
Jahapp, de va de de.
 
Nu har man haft sina sista inofficiella semesterdagar och ska börja vara på praktiken igen. Det känns helt okej.
 
Helgen som var gick för fort och var för märkt av att man rumlat runt i dimman. Jag tittade på vissa filmklipp jag gjort och har inga som helst minnen av dom. Skrämmande! :O
 
Dagarna har dock varit jävligt roliga dom med. :)
På lördag spelade jag brännboll med mitt gamla teatergäng och det känns av i kroppen idag, må jag säga. Man har inte gjort något sånt här sen i gymnasiet senast. We're talking a good twelve years ago.
 
Men det var verkligen skitkul! :D
 
 
 
Söndagen var dock en sista skön vilofas innan allt börjar igen. :) Chillade lite i solen på balkongen med en god bok och ett iskallt glas cola zero. ^^
 
 
 
 
 
Makalöst gott och nåt som man verkligen behövde. :D
 
Nu måste jag skynda mig till jobbet. ^^ Ha det bäst och tack för denna sommar!!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0