Inspirationsinlägg... för mig själv

 
Ja nu är sommaren i sina dödsvåndor och hösten kommer i antågande. Även om det fortfarande är soligt och såpass varmt att jag funderar starkt på att dra ut o springa lite i bara shorts, så vågar jag gissa på att den här helgen nog den sista helgen med något som liknar högsommarvärme, innan det börjar bli kallare om dagarna.

Med denna rush in i annalkande, gulnande löv på marken så har jag börjat fundera lite på min kommande nyårsfilm. Detta är något som börjar bli en riktig tradition.
Jag har ju redan gjort tre filmer tidigare och det ska erkännas, det börjar bli svårt att komma på nya idéer till upplägg. Man vill inte göra de man har gjort förut.. och ju fler filmer man har gjort, desto mer begränsar man sig eftersom de är svårt att komma på nya idéer; särskilt idéer som ska vara BÄTTRE än föregående år. Jag vill alltid bräcka mig själv... ha mera ZÄÄÄÄZ än förra året. :) Its a professional motivation for me.
 
Därför passar jag på att bädda in dom tre föregående filmerna i detta inlägg så jag kan blicka tillbaka och se vad jag har gjort förut och därifrån ta idéer, omforma och spotta ut nya förslag för mig själv. :)
 
I kronologisk ordning:
 

* 2010  (första hälften är filmad med en sopig mobilkamera - Sony Ericsson K810i)
 
* 2011
 
* 2012
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi får se om detta leder till någon snilleblixt eller inte.. ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0