Festade i Nynäshamn i lördags


 
Wow, jag visste inte att kommunalpolitiker kunde vara så... sexiga. :D 
 
And with that crushing bombshell ^^ så går vi vidare. :)

Jag hade en jäkligt kul helg, helgen som var. Fredag var rätt tråkig; krogen, dryga tjejer och slibbiga killar/gubbar.
Men lördag.... hoppa i gula shorts och skriv Nebuchadnezzar i taket! :O Den var helt galen! :D och jag hade roligare än jag haft på jättelänge. ^^

Jag och en polare drog till Nynäshamn och firade två tjejkompisars födelsedag. :) Dom hade perukfest, så det blev till att pröva olika hår (!) för att se vilket som var bäst. Jag fastnade för glamrocks-peruken i lila-rosa! XD Den var SÅÅ jag! :D
 
 
Lite bilder...
 
 


Well, säg hej till glamrockaren Axl Pinkhair; glamrockare på dekis, ex-medlem och sångare i bandet Papperskonsum (Metall-ICAs motsvarighet^^)




 


"Var är min mobil??"







Coola effekter ^^ kolla röken :D







Peruk? Eller riktig? ..






Party på bussen :D







Försöker se allvarlig ut. Misslyckas fullständigt.







Zandra får mig att se ännu mindre allvarlig ut ^^







Loreen var också där XD







Ehm... jag vet inte XD haha







Även på tjottan var man så jävla metal! :D







Någon leker Jason :O ...
Strax efter så sprang vi och latjade lite med folk som satt i tåget ^^ alla garvade ihjäl sig :D







Kvällens utbud :)
Trodde aldrig jag skulle återförenas med gamle Morgan igen ^^




 
 
"I'm sexy and i know it!" XD
 
 
 
 
Well, det var en jättekul kväll. :) Minnen för livet. ^^
Nu är det så att jag funderar (tack vare min nuvarande ekonomiska situation) om man ska göra så att man ska sluta på topp. Älskar ju att träffa vänner, festa och ha roligt, fast jag är osäker på om jag kommer kunna göra det så mycket framöver, iallafall vad beträffar November månad.

Vi får väl se. Jag tar en dag i taget och oroar mig inte så mycket för morgondagen.
Det som händer, det händer.

Som t.ex att man träffar på riktigt sexiga politiker ^^ Se där, didn't know they existed... XD .. man lär sig nåt nytt varje dag :D

Nu ska jag slafa. Ha ett awesome veckoslut! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0