VIDEOKLIPPENS ÅTERKOMST!


VIDEOTAJM ONCE AGAIN :D

 
Först och främst så lägger jag upp några klassiker. :)
Jag tog en långpromenad idag, ner till VH, genom Ribby bort till bron som går över till Håga, vände upp längs Tungelstavägen och sen tillbaka genom VH förbi Hanveden och tillbaka hem till Jordbro. ^^

Under den långisen snöade jag in på att fundera på hur jag ska bräcka förra nyårsfilmen som faktiskt blev helt awesome. Jag har några idéer som jag passade på att filma lite idag och det ska bli intressant att se om jag faktiskt kommer använda dom i Nyårsfilmen 2012 ^^

Men jag tänkte att som påminnelse lägga upp mina föregående nyårsfilmer, så ni vet vad jag har att försöka bräcka. ^^



2010




2011



Vidare så kom jag på att jag har totalt glömt bort att lägga upp min studentrevy som nu är tio år gammal. :D
Det var ju så att jag ÄNTLIGEN hittade den bland gamla videoband som låg och skräpade och jag kände bara att "näe, jag måste lägga upp den här, annars lider detta guldvärda minne risk att flyta bort i historien och drunkna ute på minnenas hav" ^^

Så här är den :D
Vår gamla studentrevy

TILLSAMMANS ÄR VI STARKA
2002




Och så måste jag naturligtvis lägga upp Karma igen; vår projektfilm från universitetet. ^^

KARMA




Sen har vi min bländande egenkomponerade kampsång i piratpartiets anda som jag skrev klockan 2 på natten och spelade in klockan 4 på morgonen; så hacka inte på min trötta röst. ^^ haha




Och så avslutar vi med mitt farväl till Jordbro bibliotek för några år sen. ^^

JORDBRO BIBLIOTEK
IN MEMORIAM

 

Jag funtar faktiskt på att göra nånting liknande med allt jag har filmat på Teatern. Om man bara kunde få tag i den där skivan som vi skulle få kopior på. :) men.. säg inget till dom andra.. ;)

Nu ska jag sova. ^^
Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0