Vart lite ledsen

 

Vad skulle du säga om du hade gått på en återförening med en av dina bästa kompisar och blivit kallad en dålig kompis för att du ville dra lite tidigare?
 
Jag vet inte vad just DU skulle tänkt, men JAG tog det jävligt personligt, särskilt när han är en av dom som jag respekterar och älskar mest av alla.

Jag är tydligen en dålig människa för att jag inte är kvar med dom .......


.. jag flippade ur .....  sorry, men jag är känslig... iaf när jag har druckit alkohol.. då kan jag inte dölja mina känslor... och blir jag knuffad tillräckligt mycket så blir jag explosiv..

Mmm, jag sitter där och uthärdar fucking trettio mygg åt gången, skiter i att bada, går runt sjön åt fel håll.. allt för att jag är en dålig kompis...??
 
Förlåt då för att jag kanske kände för att dra efter ett par timmar. Det är inte så att det är skrivet i blod att man måste stanna natten igenom.
Egentligen hade jag lust att dra redan när dom första myggorna landade på mig på andra sidan sjön och jag blev på dåligt humör för att nån hade gett mig fel vägbeskrivning, men jag uthärdade specifikt för att jag ville hänga med dom.
Ärligt talat, det är inte som om att det inte kommer fler kvällar/tillfällen att umgås.
 
Aja, det blir väl så ibland, antar jag. Min stubin är rätt så lång, men inte ens jag kan ta hur mycket som helst och idag rann det över för mig.
 
Nu ska jag sova och lugna mig.
Puss och slick på er, folk.
 
 
Trackback
RSS 2.0