4-timmars promenad

 
Alltså, min nya hälsa är awesome!! :D

Tog en liten nätt 4-timmars promenad ner till tungelsta tur och retur. Helt makalöst. Jag trodde jag bara skulle palla ner till den gamla järnvägskorsningen, men näe, där har dom börjat bygga en jävla bro istället och de gick inte att gå över där, så jag bara fortsatte.
Varför inte? Det var en skön dag med sol och allt. ^^ Så jag fortsatte. :)

Man vet att man börjar bli bra på det här med promenader när man tänker "okej, nu har jag fan gått lite för långt, det är dags att vända tillbaka." men benen vägrar lyssna utan bara tuffar på. Man går liksom på autopilot. ^^ Jävligt kul känsla.
"Jaha, vadå, vill ni gå längre eller?" *inget svar, men benen fortsätter trampa på* ... "jaha, jamen visst, vi fortsätter väl då" .. ^^

Så jag gick ner genom staberg, välsta, mulsta, kom ner till Tungelsta station, hittade äntligen över spåren och gick Tungelstavägen hela vägen tillbaka hem till jordbrot.
Och vet ni vad som var ännu mer awesome?! Jag gjorde det utan att kunna hitta i Tungelsta för fem öre!
Jag bara föreställde mig hur kartan såg ut, tog ut riktlinjer därifrån och gick på tills jag såg bitar av södra VH som jag kände igen, sen visste jag att det bara var en fråga om tid. ^^

MITT LOKALSINNE KICKAR ASS!!!! ^^
 
Det här var långisarnas långis. :) Tror jag ska kalla det Guldvarvet. ^^
 
Nu känns mina fötter som bly. XD haha.
Dags för KÄK!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0