Lou äger!!! XD


Förresten, jag glömde en sak. :D

Jag såg Hot Tub Time Machine för några dagar sen och den föll mig i smaken; jag garvade så jävla mycket åt allt i princip. ^^
Hur dom har avbildat 80-talet och samhällskillnaderna mellan nu och då, både teknologiskt och kulturellt ^^ Så jävla awesome! :D

Inte för att jag minns så mycket av det. Året dom färdades till (1986) var jag typ 3 år gammal.. men ändå. :)

Och.. Kelly är ju FEEEETT snygg ^^ she would SOO be allowed to wax my pole ;)

Men det bästa är ju för fan Lou Dorchen!!! ^^
Han är dryg, äcklig, frispråkig, agressiv och brutal.

Min nya förebild. :D




The Patron Saint of the Totally Fucked

"Ja, jag är skallig, 40+, alkoholist, frånskild och självmordsbenägen.. men du .. jag festar gärnet och får ändå knulla heta brudar.. så fuck you!" XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0