Gårdagen och LCHF


Galen kväll igår.. TROTS att jag bara hade ett stort gapande tomrum i min plånbok ^^
Jodå, tro mig, de går. :D

Jag minns inte sådär jättejättemycket, men jag har flashbacks av att jag hade en rosa cowboyhatt på mig och dansade med tjejer som jag inte ens kände. :O

Sen gick jag hem .... från VH.... .... igen !!

Vad säger man? ^^ Favorit i repris? :D

Jag har hört att om man skär ner på kolhydratsintag så blir man mycket känsligare för fylla, och mycket riktigt; två öl och sen var det genast mycket mer drag i mig. ^^ Ok, visst.. sen slank det även ner en och annan hemmagjord White Russian och mousserat vin. ^^

Ja just ja, jag har börjat lite smått med den här LCHF dieten nu. Inte av någon ytlig anledning som att bli smal för fucking "beach 12" eller nåt sånt skit, jag menar brudar kommer och brudar går (och uppenbart så får jag positiv brudrespons bara jag bjuder på mig själv ändå^^), utan det är mest för att jag är trött på att misshandla min kropp med grillade mackor, dressingar, godis och kakor varje dag, osv. Det får räcka nu. Jag ändrar min livsstil och det nu!

Givetvis så får man inte dricka öl när man går på LCHF, men jag hade tre st öl hemma och jag tänkte att jag kan lika gärna ta dom som ett stort trampolin-hopp och sen that's it.
Ska göra så med allt jag har hemma; jag ska käka upp all mat som inte ingår i dieten, för att slänga mat som man har betalat för är bara dumt... men SEN köper jag ingen ny kolhydratsrik mat, utan håller mig inom riktlinjerna. :)

Vill ni veta mer om LCHF så har ni en länk här.

Näe, nu måste jag fan fixa frulle.... klockan 2 på dagen.. starkt jobbat. ^^

laterz, asswipes!


Kommentarer
Postat av: Alina

tack så jättemkt! :)

2012-01-21 @ 22:13:27
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0