Vart finns allt normalt folk?


Men vad i helvete?
Finns det inga normala människor kvar här i världen????????

Jag syftar på det faktum att näst intill alla som jag pratar med på internet eller som jag har träffat har någon form av beteendestörningar som panikångest eller tusen andra saker som verkar ha blivit trendigt.

Under dom senaste tio åren så har en explosionsartad trend att skära sig och bli våldsbenägen och destruktiv spridit sig från ungdom till ungdom.

Vad jag undrar är... varför? Hur kan detta ha blivit så himla stort? Det finns inte många som jag pratar med idag som inte har åtminstone en kort period i dens personliga uppväxt med nån form av beteendestörning inbakad; som man givetvis får reda på i efterhand.

Var är alla normala? Vart är alla tjejer som faktiskt inte alls har känt behovet av att skära sig för att det är så synd om dom? Vart är fightern som höll ut, bet ihop och sparkade ner sina problem genom att ge sig fan på att bekämpa sina personliga svårigheter med sin järnhårda vilja, UTAN rakblad eller droger?

Dom är sorgligt sällsynta nuförtiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0