GOD JUL i efterskott! ^^

 
 
 
 
GOD JUL! ^^ .. i efterskott! :D
 
Ledsen att jag inte har skrivit nåt på ett tag, men det har varit fullt upp under julhelgen; inte nog med att man haft things to do och people to see.. jag har också varit sjuk både till och från. :O Det var fan ingen höjdare.
 
Nu har jag precis hunnit klart med del 3 i min serie av nyårsfilmer, och även om den här kanske inte blev riktigt lika bra som den förra (massiv idétorka som började lossna precis mot slutet), så är jag ändå stolt över den.
 
Jag har även beslutat mig för att släppa den på nyårsafton istället för nyårsdagen, som alltid varit traditionsenligt. Detta endast p.g.a skälet till att jag alltid har velat släppa filmen på nyårsdagen (så jag kan få med nyårsfirandet från samma år som återges) faktiskt aldrig uppfylls. Det har gjort att jag beslutat mig för att släppa filmen imorgon och nästa inlägg kommer att tillägnas den färdiga versionen. :)
 
Utöver det har jag inte så mycket att säga just nu. Ska sova alldeles strax och vakna upp till den sista dagen i år 2012s dödsvåndor. Ska fira nyår hos John och Denise; ska bli askul! :) .. (Jag verkar alltid fira med nytt folk varje år ^^ underligt, men också upplivande)
 
Nu är det dags att dyka ner bland lakanen. Må väl och låt oss hoppas att inte mayaindianernas antika kalender plötsligt imorgon innebär vad alla paranoida människor trodde det innebar för nån vecka sen.
 
God fortsättning! ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0