Glad fjärde trakasseri

 
 
 
Glad fjärde advent
 
 
 
Förlåt men jag är inte så sugen på att skriva idag då jag sitter och försöker kontrollera mig själv.

Fick smällare inkastad på min balkong idag... tänkte inte så mycket på det..
 
Sen öppnade jag dörren och såg att hela balkongen var nedkletad med ägg, nåt som tydligen skett dagen innan. (Jag kom hem rätt sent i lördags)
 
Just nu vet jag varken ut eller in. Det här är nånting som har pågått en längre tid, men det har alltid varit snöbollar eller stenar (vilket har pajat rutorna nån enstaka gång) ... men ägg var något nytt. Nu stinker det varje gång jag ska ut på balkongen.
 
Finns det någon som kan hjälpa mig? Någon som vet hur man nätar in en balkong på bästa sätt?
Snälla hjälp mig, det är det enda jag önskar till jul.
 
 
Jag vill inte bo här längre.... men jag har inget val och måste försöka leva med det. Men trakasserierna börjar bli outhärdliga... mina nerver dödar mig och jag är rädd för att om jag knuffas för långt så... ja.... ingen vill det.
 
 
SNÄLLA GODE GUD, SÄND MIG NÅN SOM KAN HJÄLPA MIG!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0