Glad Andra Advent

 
 
 
Japp, glad andra advent på er då. Seriöst, precis som förra året så går dom här dagarna fram till jul alldeles för fort.
Jag minns när man var liten och adventsdagarna var milstolpar på vägen mot jul som gick plågsamt långsamt och man räknade ner med ett barns naturligt korta tålamod.
 
Jag lovar, det kommer säkert bli som förra året; dvs jag kommer på något sätt missa Lucia och vips så är det jul utan att jag har kommit i julstämning och plötsligt så är nyår över och ett helt nytt år har börjat.... och så infinner sig min julstämning när det är dags att börja måla påskägg.
 
Det går för fort.
 
Nåt som dock INTE brukar gå för fort är ju första snöfallet. Dom senaste åren har det ju oftast blivit vitt på marken först i Februari.
Men OOOOJ vad Gud beslutade sig för att rufsa i håret och mjälla nu i onsdags!!! XD SNÖÖÖÖKAOS!!
 
 
 
 
Den dagen var inte sådär jättekul att uppleva.. men men! man är väl viking!

Nu känner jag att jag måste börja med årskrönikan också... ni vet, mitt samlade videokompendium om året som gått "Det gångna året" osv....
Problemet är att jag gjorde förra årets nyårsvideo ALLDELES för bra... så bra, in fact, att jag känner att jag kommer ha svårt att överträffa den i år. Och DET, mina damer och herrar, är ingen kul känsla.

Var och bowlade i fredags förresten.... skitkul och ja... ni ser ju själva att jag självklart bara LURADES när jag var dålig och faktiskt till slut vann med den där sista strike:n dårå ;) allt var självklart planerat. ^^



well well.. så kan det gå :D

Ha en fortsatt trevlig advent så hörs vi. Nu ska jag leka lite med videofiler. ^^
Laterz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0