Första Advent

 
 
 
Vi tänder ett ljus i advent
 
God morgon på er.... och glad första advent. Så kom den äntligen.. och snön föll lagom i tid till adventsfirandet. Ja, jag får hoppas att jag hinner komma i julstämning det här året.. förra året gick ju inte så bra då jag missade Lucia och insåg att det höll på att bli jul sisådär runt tiden då det var dags att slänga ut granen.
Snacka om holiday-lagg ^^

Firade Annie igår.. 30 friska år ^^ det var jävligt kul. Träffade Sofia för första gången sen jag flyttade tillbaka till Haninge, vilket var awesome! :D Hon hade en grymt fin lillesyrra också. ^^

Dock har jag insett att jag har blivit dålig på att ta bilder. Glömde bort det igår, vilket resulterade i att inte en enda bild från annies fest kan läggas upp idag... då det inte finns nån. :( SKÄRPNING!
 
Den här helgen är det sci fi mässan i älvsjö, men jag kan inte gå på den, vilket suger. Hade velat det, men jag har varit helt uppbokad från fredag till idag.
Vad ska jag göra idag, you ask? Jag ska på teatern och börja repa inför vårens/sommarens kommande föreställning. ^^ Grymt kul!

Det enda som hade gjort det riktigt awesome hade varit om jag inte hade haft en huvudvärk lika stor som Kuwait.
 
Och bara sådär... helt plötsligt, medan jag skriver.... så försvann den :D haha. Bakisdagar äro nyckfulla. ^^

Näe, nu ska jag käka frulle. ^^
Men men, glad första advent på er. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0