TENTA IMORGON! ARRRGH!


Godafton bloggers!

Jag ber om ursäkt. Den här sidan har legat lite på is nu dom senaste veckorna (?) eller ja, månaden/rna, då jag har varit upptagen i stort sett på heltid med pluggandet på universitetet.

Det ska inte ses som att jag har övergivit den här bloggen till fördel för min studieblogg (klicka här om ni vill se den) , utan det är helt enkelt för att jag inte har haft nog med tid för att uppdatera den här lika mycket som förr.

Så nej, jag har inte glömt er, mina kära små sötnosawr!!!! RAWR, PEUWS och allt sånt sliskigt rosa som fjortisar slänger ur sig.... -.-


Imorgon har jag första tentan, en "datordugga" och jag vågar mig på att tro att jag kan det mesta som behöver kunnas. (Bara för det så kommer det gå åt helvete, vänta bara ^^). Så nu ska jag gå o lägga mig, för jag ska upp tidigt imorgon.

Wish me luck, crackheads!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0