Relativt seg period


Ja, jag vet att jag inte har skrivit här på länge.
Ni får ursäkta.

Till skilnad från fjortistjejer som skriver i bloggar om allt från hårspray till frågor som dom ställer till deras läsare (!!) om idéer om vad dom ska skriva, så har jag gjort det till min riktlinje att inte skriva här om jag inte har något vettigt att skriva om; saker som jag brinner för, känner passionerat för eller bara vill plita ner.

Just nu är jag:

* Orakad och stubbig

* Trött

* En kille som har ont i ryggen

* Ointressant

* Inaktiv

* Nollställd

... såå, det är kanske inte så konstigt att jag inte har så mycket att skriva om just nu. ^^

Jag återkommer när jag har lust.
Ni får nöja er med det. :P ^^

Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0