Grattis på födelsedagen, herr Latex


"Det där är ingen riktig biljett. Jag vill se en riktig biljett."

Jadu, fröken näsvis bakom glasrutan, det skulle jag också vilja. Men vet du vad? .... dom KOSTAR!
Jag lever fan på existensminimum och skulle jag pynta 690 spänn för ett SL kort så skulle jag inte ha mat på bordet. (I stort sett)

Nej, inga sura miner nu. Idag är det min födelsedag och i förhållande till det så kommer detta bli ett onormalt kort inlägg.

Varför?
Tja, jag känner bara att jag inte har något av värde att säga just nu. Det brukar oftast komma senare, när man når antingen djupa självinsikter eller ålderskriser. ^^

Men men, för sakens skull.... grattis på födelsedagen, Mig. Hoppas du hinner nå en till om ett år. ^^

Mycket folk har grattat mig på fejjan, något jag inte hade väntat. Det känns bra och uppskattande. :) Det är det enda jag kunde vänta mig och många gjorde mig inte besviken. ^^
Jag förväntar mig ingen Mercedez Benz eller ståplåtar till Djurgårdens alla hemmamatcher. Ett enkelt "grattis" räcker långt, för jag vet hur jävligt det är när man inte har pengar och inte kan ge det man vill ge.

Nu ska jag strax dra hemmåt från meritCenter... i regnet.

Regn på min födelsedag.... hmm... bådar inte gott.
Får hoppas att de är lyckoregn, fast ett lyckoregn med för mycke moln. ^^

Händer ikväll då?
Ingen aning. Det är väl kanske mer till helgen som saker händer, om dom nu händer. ^^

Cheeriöow så länge och ... tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0