Sommaruppdatering


Tjo tjo.


Nu ska jag väl få ändan ur vagnen, damma av bloggen och skriva lite uppdateringar. Det är nog på tiden.


Vad har hänt sen sist då? Tja, förmodligen rätt så mycket som jag inte riktigt kommer ihåg och som kan verka rätt så ovidkommande i det stora hela, men jag ska försöka lista det jag minns. (Det är just precis på grund av DETTA som man måste kicka sig själv i arslet och faktiskt komma ihåg att skriva lite oftare i sin blogg)


* Jag var på Gröna Lund med Mary och Patricia. Det var skitkul och man fick förtur i alla åkturer. XD haha. I love it!
Varför fick vi det? Jo, de ska jag säga. Det var för att Mary råkar vara handikappad och handikappade har automatiskt förtur på allt. Och ... som ledsagare så får man självklart åka med varje gång. ^^
Sen inte nog med att vi fick gå före i köerna, nej vi fick också beställa hur många varv vi ville åka..... XD XD XD I love it!


* Förre helgen som var, så var jag i Tierp för första gången och hälsade på Sofia. Vi hade utflyttningsfest för Kenny och drog till Tierps Arena, där det var rätt hyfsat med drag. Det såg ut som om någon hade slagit upp ett mini-Hultsfred med campingbilar och tält om vartannat. ^^ Jorå, så att helgen blev en riktigt schysst tillställning med festande, hundar, promenader och myggbett. ^^


Nu har jag varit hemma i en vecka och det känns både trist och skönt. Som man säger, borta bra fast hemma bäst. ^^ Men vi hade det skitkul :)


Ska väl ta och bada nån dag också har jag tänkt.


Nåväl, här ska ni iallafall få se några spridda videoklipp från Gröna Lund när jag var där. :)













Som bonus får ni även se en film som jag själv har klippt ihop för att jag kände för det. Var säkra på att ni ser hela, för i slutet kommer en svidande kritik mot en viss "artist". Tyvärr gick det inte att bädda in filmen så ni får länken här. ^^ - klicka här -

Nu ska jag göra annat, men hoppas på liknande roliga dagar under sommaren ^^

Vi hörs, fast inte om för lång tid hoppas jag. :)


Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0