Ååååh, Sunny.. ♥ ♥


Jag är fortfarande kär i Sunny ^^ ..
Även fast jag upptäckte SNSD redan för typ två år sen och har haft småförälsker i bland annat Yoona, Taeyon och Tiffany, så är Sunny tjejen som jag inte kan få ur huvudet :D haha ..

DET är en tjej man vill ha. Hon är söt, het, har en gudomlig röst, ett leende som kan döda, ögon som får blodet att koka och är nog den mest omtänksamma person som finns... *^^*

Jag smälter....


 

Gud, ge mig.... jag vill ha! :D

(INTE hon som sjöng förresten)

 

Om jag nu bara kunde prata och förstå koreanska XD ..

 

 

EN TILL, EN TILL! :D

 

 

 

AEGYO!!!!!

 

 

 

Ja, det här inlägget är helt dedikerat till Sunny dårå, om de kanske inte märktes... ^^

 

puss på dig, sweet stuff ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0