Karta över Internet


Vet ni, idag ska jag vara lärarvikarie :O

Far out!! XD

Det känns lite pirrigt för jag har aldrig direkt sett mig som någon auktoritetsperson, särskilt inte inom lärarämbetet, men jag ska göra mitt bästa. :)

Eller ja, vikarie och vikarie... jag ska delegera uppgifter och sen ska vi se på film... typ. Det är allt.

Men det är ändå lite skrämmande. XD
Kommer dom lyssna? Kommer jag göra ett bra jobb?

Jag får hålla tummarna, kasta mig huvudstupa in i elden och hoppas på det bästa. ^^


Nu ska ni få se en bild som jag tyckte var riktigt jäkla intressant; en karta över internet som använder en tunnelbane-layout som mall. ^^

Jäkligt fascinerande, fast man får ha överseende med att den här kartan är trots allt från 2007, så det kanske förklrara att t.ex Facebook inte ligger på den tjocka, svarta "Main"-linjen, vilket det otvivelaktigt skulle göra idag. ^^ Det har ju vuxit sjukt mycket sen 2007.


Äh, jag försökte ladda upp bilden här, men dumma blogg.se kan inte få upp hela bilden i sin rätta storlek, så texten blev för liten för att läsa.

Ni får länken istället. ^^

Klicka HÄR


Snyggt? ^^

Nu ska jag fortsätta mina morgonatliga bestyr.

Bra Onsdag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0