Fredags-röj


Så vi var ute igår, och det var en helt okej kväll.

Började hemma hos Mary med lite lätt ölande och Macarena-dans. Sen vidare till Ribbypuben där det startade rätt segt men blev bättre; as these nights usually get. ^^

Gjorde äntligen slut på mina kära Zlatos som stått i kylen ja vet inte hur länge. XD
Tänkte lägga upp bilder och videoklipp som jag tog, men kollade igenom och insåg att jag ser ut som ett mongo på varenda en, så det får bli en raincheck där.

Började bonda rätt bra med millz också, fan. Det var nice. Vi gick ut o rökte ett par gånger (eller ja, HON rökte, jag var sällskap) och ja kände en skön connection där. ^^ Millz utstrålar sexighet och passion, varenda kille ser det.. alla ser det, utom hon själv (vilket konstigt nog är sant för majoriteten av tjejer) men kan man bara ta sig förbi den hormonella fernissan och gräva lite djupare, så inser man att det finns en djupare kontakt att nå. Hon är en jävligt skön tjej och riktigt kul att röja med. ^^ En awesome vän helt enkelt.

Mary var i gasen som vanligt. Dansade med en hel del folk som jag inte har en aning om vilka dom var, men hey, varför inte? ^^

Saknade Zandra dock. Hade velat haft henne med igår. :( Damn it. Ville se henne svänga loss på köttgolvet. Har ju inte fått vara med om det än. ^^ Aja, poo-drottningen får väl visa vad hon går för längre fram. :) Bara hon hade en bra kväll på sitt håll.

Sen träffade jag Timpa vid VH-station när jag skulle hem. Han hade blivit rånad bara minuterna innan jag dykte upp, så vi gjorde sällskap hem till Jordbro.

Sen däckade jag hemma i min egen sköna säng, as it should be. ^^

Överlag, en i raden av mysiga utekvällar. :)


Fick höra av Annie igår att Danne hade bjudit henne på hans 28-års dag som kommer i Februari. Hon messade mig och ville att jag skulle haka på så hon kände någon.

Blev glad att Annie vill ha med mig.
Blev däremot lite paff att inte Danne har hört av sig om det.
Får se hur det utvecklar sig. Jag drar ju inte dit om jag inte blivit okejad från huvudpersonen själv, liksom.

Aja, nu ska jag över till morsan och sno åt mig lite käk. ^^ Sen bara softa. Tills jag får pengar igen så blir min fritid here-on in relativt lugn.


Nu ska jag sjappa. Laterz, dudes and dudettes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0