Askul igår!! ^^




Oh, great. Jag satt i godan ro och skrev på mina fantasier halv ett på natten, och in stövlade plötsligt hela jävla Armenien genom porten och startar upp ett jävla liv ovanför mitt huvud.
Jag vill inte känna mig som sura gubben i gamla Hi-Fi reklamer, men shitt, när fönsterrutan i vardagsrummet börjar surra i takt med deras basgång, då tar jag fan och går ut en sväng för att slippa alla höga rop och sydliga folkdanser.



Hursomhelst, igår var det askul. Jag drog ut med ett gäng i stan, även om jag inte borde p.g.a att resterna av min förkylning satt fortfarande i halsen. Men jag beslutade att man kan fan inte sitta och ruttna inomhus alltför länge. Hade inte tagit ett glas sen nyår, vilket kändes jävligt bra, men nu plingade jag till Mary och hakade på in. Med oss hade vi millz och hennes syrra (fräsch som fan!), Shan och Majkel.
Glatt gäng med lulliga tokar. ^^ And I wouldn't trade the resultant memory for anything in the world. :)


Hamnade på Soft Bar hela natten och det var askul. Dansade dock inte lika mycket som jag brukade, av tre anledningar. (1) Min förkylning drog självklart ner mitt tempo, (2) det var packat med sardiner på golvet så man kunde inte göra sin "thang" ordentligt iallafall, och (3) jag var luspank, så Happy Juice:n flödade inte riktigt lika mycket för mig som annars; vilket i sin tur hämmade mig.
Dock kan jag inte annat än tacka och berömma snubbarna och snubbinorna som jag umgicks med, för dom var riktigt givmilda och det värmde en stackars cynikers hjärta när man fick erbjudanden om att bli bjuden.

Helt otroligt! Sånt råkar ju annars bara tjejer ut för annars. ^^ Men ska det krävas att jag odlar tuttar för att världen ska skina igenom med generositet, so be it! C-kupa, tack!


Lite från gårdagen:









Aaa, det är Daisys, ni ser rätt.
Vi (killarna) missade tåget in mot stan, så vi satte oss på Daisys i VH och väntade på nästa. XD


Anywho, det fanns en vrålsnygg tjej på Soft Bar också som Mary snackade en stund med.
OMG! :O .. jag frågade henne efteråt vem hon var och hur hon kände henne. Mary sa att hon hette Lisa och jobbar på Din Mat i VH.


"AHA!.... *TAKE NOTES, TAKE NOTES*.. " ^^


Seriöst.. den bruttan.. HOLY JESUS CHRIST'S MORNING COFFEE WITH CREAM, vad het hon var!!! ^^


Nej, nu tänka på annat.


Förkylningen håller på att lägga sig. Snuvan är borta och jag fräser bara lite.
Nu är det halsen som tar stryk. Sista fasen av förkylningen är alltid längst; då man hostar och spottar loskor. Men.. det är bara att vänta ut den här jäveln. Jag har köpt både halstabletter och te som jag ska göra varje morgon nu en bit framöver.
(Ja, era motherfuckers, jag sa TE, inte THE, för jag kommer aldrig acceptera den felstavningen, för THE är ett engelskt ord och ska inte användas i svenska. Därmed bastu!!)


Usch, varje gång jag harklar mig nu så känns det som ett sågverk i strupen.
Men men, still holding mah head high, vatos!


Ja, vatos... XD .. okej, jag har Blood In Blood Out i DVD-spelaren och det färgar av sig litegrann. ^^ Sen jag kom hem har Armenien ovanför lugnat ner sig och jag kollar film.
Men jag kollar film klockan 5 på morgonen.... och jag är inte trött. :S .. varför är jag inte trött? Jag fattar ingenting. Jag borde tryna djupt vid det här laget, men nej; John Blund har tydligen failat ordentligt under nattens lopp och missat mig under sin runda.


Damn it!





Åh.. nej förresten .... där är den... vänta.... jo, nu ..... *GÄSP* ...... åh där kom den!! :D YAY ^^ .. första gäspningen. :) Okej, dags att kvarta in för natten.


Det som återstår av den XD ... jag antar att jag inte kommer ha många timmar av dagsljus imorgon heller. ^^


Skitsamma. Jag är tacksam för det som bjuds.


Sov gott, pendejos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0