Kissies "oops, shouldnt have done daaht"



Kissie (eller Alexandra som hon heter på svenska) råkade nyligen ut för en artikel där en reporter hade skrivit om henne och hennes antydan till högerextremism.

Han hade fått se ett videoklipp av henne där hon sätter upp NSF-klistermärken, nämligen det här:




Jag menar, han är reporter. Klart han skriver om det här.

Och vad var Alexandras svar på det? Hur kunde den här tjejen tänkas reagera?

Tog hon upp det med honom i en diskussion med vuxen samtalston, där man lugnt debatterade om hur man kunde lösa det här?

Nej... hon ringde upp honom och sa såhär...




Här hör man på allvar hurpass fjortis hon är. Alla håller på att snacka om att hon har blivit seriös och sånt, men det räknas inte när man inser att hon fortfarande är en grinig tonåring med fjun på brösten.
Vuxen my ass! Det här var ett recept med personangrepp och larviga pubertala hot med en gäll tonårsröst som får mig att undra hur den här reportern kunde hålla sig ifrån att garva. ^^

Låt mig klargöra, jag bryr mig inte om ifall Alexandra skulle vara självaste Hitler själv; ens egna åsikter är ens egna åsikter. Men det här visar hur man som mediahora anser sig själv vara garanterad censur och beskydd från den allmänna mediakåren. Är man en "pappa-betalar" fashionista så ska all uppmärksamhet vara god, inte negativ. Absolut inte.
Då får man "så sjukt mycke med spö!"





Om man nu väljer att bli en offentlig person så får man nog räkna med att sånt här kommer fram, eller tror hon att det bara är att glida runt på ett bananskall och glassa runt lite? ^^ Allt man gör får konsekvenser både på gott och ont.
Och det här är konsekvenserna för att man går runt och klistrar upp NSF-märken ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0