Kiss Army Allstars på Harry B rockade järnet!


Alright, avrapportering från igår.
Andreas och jag hade en helkväll på Harry B James igår och jag kan säga att stället rockade över all förväntan. ^^

Kiss Army Allstars spelade och gjorde sin tribute till KISS och det är precis såna här trashiga bar-gig som jag gillar. Inga hutlöst dyra biljettpriser för att se artister som ter sig som små myror på en scen som befinner sig tjugofem mil bort, inga masshysteriska fanboys och girls som kastar sig mot scenen i ett hav av krossande trängsel.

Såhär ska det vara; smått och ändå fet-röjande. ^^

Harry B, du och jag har många dejter framöver, misstänker jag. ;)


Personligen hade jag det riktigt kul. Andreas och jag svepte ett par bira och snackade allt mellan himmel och jord; brudar, pengar, känslor och jobb.
Sen dök Linnea och hennes grupp upp och kvällen nådde sitt klimax. ^^ Det är alltid kul när fler deltar i spelningar så man faktiskt har något att göra tillsammans. Det är sant vare sig det gäller konserter, Mario Kart eller pulka-åkning.

Som farsan alltid sa .. "Delad glädje är dubbel glädje" .. ^^



Fan va kul det var!
Jag kände att jag kom in i konsert-gunget där. ^^



The bro's at where its at! XD


Och klippet är bara från början. Det gick igång så jävla mycke mer allteftersom kvällen gick. Slutet var ett crescendo av handklapp, metal-händer i luften och headbangning. ^^


All as it should be. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0