Gårdagens röjarkväll - Sinnesjukt kul!



Shitt, vad kul det var igår!
Var på Bedarö i Nynäshamn och röjde gärnet!

Det var mer drag där än jag trodde. Folk var trevliga och glada och kom igång jävligt bra under kvällen. Och det roligaste var att en massa tjejer kom fram och började dansa med mig och gnida sig mot mig och sånt... alltså, frivilligt! :O ... liksom, det är något som inte händer killar som mig XD .. ever! .. fast jo, tydligen. Jag kände mig lika uppvaktad på dansgolvet som en TJEJ normalt sett gör. :)
En snygging i stripes diggade me mig för att i nästa stund dra mig close och trycka sig tätt inpå mig. ^^ En annan ville behålla mig för sig själv och försökte hela tiden fånga min blick under senare hälften av kvällen.

Det fanns iofs bara en som jag var intresserad av, men hon hade redan någon att nojsa med så jag kept dancin on mah oooown! XD haha

Nej, men kvällen överlag var askul. :) Jag tog en pint med två britter, shejkade loss med sammstämmig sång i schlager-låtar och röjde mig snurrig till hardstyle-beats. ^^


Här är lite bilder och ett videoklipp från igår. :)


At dah place


Jag och Mary


Fin ^^


För-röj


Närapå lesbiska kissemissar ^^
(Den vita var kåt som fan)


Mary larvar sig...


...fast vem gör inte det...? ^^





Fan, de verkar att ju längre söderut man kommer från stan, desto vänligare och mer open-minded blir folk.

* I stan är alla självupptagna, extremt opersonliga och tjejer ser en knappt.
* I Tungelsta Värdshus börjar plötsligt alla prata med alla.
* Och i Nynäs så blir man hett åtrådd av det motsatta könet; såna som inte alls är så heta på gröten när man är i innerstan.

Det här med landet kanske inte är en sån dum idé ändå... ^^

Nej, nu måste jag fixa kvällskäk.

Vi hörs och tack alla som var med igår. :)





AWESÖÖÖÖM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0