Födelsedag, dagispolare och piercingar


Right on. Okej.

Var på Dannes födelsedagsfest i fredags. Det var en intressant upplevelse.

Annie hängde med, plus att jag fick träffa Caroline som jag inte sett på säkert 20 år, och Henrik (!), min bästa barndomskompis under mina första levnadsår... som jag inte heller har träffat på säkert mer år.

En häftig liten sammankomst. Bizarr och surrealistisk, ja, men ändå... en krydda från same old same old.
Henke och jag snackade om minnen från när vi var typ 6 - 7 år eller dylikt, och Danne verkade ha askul som hade en massa folk där för att gratta honom.

Många snygga tjejer där också, även om det inte var tal om något raggande där, no sirree!
Många av dom var såna som inte kollar åt killar som inte har typ elvahundra piercingar i trynet och ser ut som en grafittimålning över armarna.
Konceptuella alternativ-luder, kallas det; tjejer som omedelbart baserar en killes karaktär på hur extrem han ser ut; spelar ingen roll om dom känner honom eller inte. Är han "för vanlig", nej då är han självklart inget att ha.

Usch! Phonys.

Aja, men överlag så var det en rolig fest.
Danne, Carro, Annie och Henke var där iallafall och förgyllde min dag. Det var dom jag kunde räkna upp på rak arm som jag kände.
Jag är inte säker, men jag tror kanske att jag såg Nadira och min gamla chef från GAME där också, om jag inte minns fel, fast jag KAN ha fel. ^^ Kvällen blurrades ju mot slutet ihop mellan dans, öl och falsksång (som ni kan se här nedan) ...




Har fortfarande inte en aning om vem denna stackars artist som uppträdde på ett tomt dansgolv var.
För jo, tydligen var hon just artist, och inte en hängiven karaoke-sångerska.



Jag, Henrik och Karoline




Okej, Annie-gumman får väl vara med på ett hörn också ... ;)



Eken Reunion! ^^




Ja det var en rolig kväll.

Danne hade ju fan fullt med folk på sin fest.

Det fick mig att tänka... vem kommer komma när JAG fyller? Eller... kommer jag ens HA en fest? Jag har aldrig haft det faktiskt.
Alltså, det skulle vara asroligt.. men ..  palla fixa i ordning sånt; jag har varken ekonomin eller någon polare som är såpass initiativrik att dom ens orkar slänga ihop någon överrasknings-imporviserad tillställning till min ära.

Jag kan hålla tummarna och hoppas på en överraskning, men jag håller inte andan direkt...

Danne fyllde 28 år.... det gör jag med... jag är typ bara tre månader yngre än honom, så de är snart dags för mig med. ^^
Snart 30 ... holy crap! :O ... vartfan kom det ifrån? .. man går där i godan ro och leker bort tiden i högstadiet, och vips så ska man helt plötsligt fylla 30 (!!) ... eller ja.. inte riktigt än.. men fan, åren går fort..

Jag är snart gubbe :'( ... fast inte än.... nej, vet ni vad jag är?

Om jag säger såhär... jag har varit prepubertal en gång i tiden......

Nu är jag preGUBBertal. .. XD ha ha.
Bra ord jag kom på. (COPYRIGHT!)

Fast iofs, kan man vara gubbe om man sitter och har börjat med WoW igen? .... server Doomhammer, namn Casparius. (En Alt, bara så ni vet. Min Main lägger jag inte ut här ^^) Hälsa på om ni har vägarna förbi. ^^

Just ja.. jag snackade med folk i fredags om just piercingar; om vad som ansågs vara snyggt, hett och passande.

Av någon anledning så klarar jag inte av folk med piercade ställen på kroppen som är överdrivet känsliga.
Många killar som jag snackat med om det tycker att det är hett. Typ piercade bröstvårtor eller blyggdläppar eller ollon osv, men nej, jag tycker det är lite creepy faktiskt.

För det första: järnskrot i maten? Nej tack.

För det andra så kan jag inte gå igång på det, för varje gång jag ser såna grejer så tänker jag bara automatiskt på hur pass ont de måste ha gjort och får en instinktiv känsla av hur det skulle kännas. Och eftersom jag inte är ett stort fan av smärta så blir det ett rejält anti-klimax för mig. ^^

Usch nej.
Samma sak med liksom tjur-ringar. Tycker det ser lite osmakligt ut.

Piercingar i öron och möjligtvis näsvingar kan jag sträcka mig till, men sen... thats it. Min tjej ska inte behöva pierca sig så mycke att hon tillslut blir briljerande Edward i Twilight för att hon ska vara fin. Lägg ner, vafan. ^^

Nej det var allt för denna gång.

Nu ska jag lyssna på lite hassan ^^
KLASSIKER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0