2012 väntar i kulisserna...




Ja, så har vi då återigen kommit fram till ännu ett årsavslut. Vad kan man säga som inte redan har sagts?

Detta året har sett en del förändringar; jag har träffat nytt folk och tappat andra, jag blev med Wii och jag påbörjade en ny utbildning på universitetet som inte avslutades (dock nästan en hel termin... REKORD!)

Sammanfattningsvis så är jag fortfarande lika vilse i pannkakan som jag alltid har varit. Men men, det är bara att ge sig in i gröten och bemöta ett nytt, trist Januari med samma goda optimism som alltid.

Så vad kan säga som inte har sagts? "Gott nytt år" vore ett trevligt tillägg, men de har sagts till leda nu, så jag nöjer mig med "god fortsättning".




...



Ååh, ja just ja.... ni som väntar på nyårsfilmen får vänta minst en dag till. Detta år tänker jag bryta med traditionerna och lägga upp den EFTER nyår, då jag i skapande stund kom på att det kan finnas material från nyårsfirandet som är värt att ta med.
Jag vet att det är lite helgerån, särskilt eftersom min blogg fyller 2 år FÖRE tolvslaget, men det kan inte hjälpas. Jag får se mig själv som en upptagen förälder som kommer en dag sent till sitt barns födelsedagskalas. ^^

Hoppas bara att presenten i fråga blir jävligt bra sen ;) ....

Däremot tänker jag hålla fast vid en annan tradition.... vilket är att länka till mitt allra första blogginlägg som jag skrev för två år sedan; mitt sura inlägg om fyrverkerier som faktiskt var faktorn som fick mig att överhuvudtaget börja med att blogga. ^^

Mycket nöje.

Gamla inlägget finns här


Och ja.. gott nytt år på er. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0