Dagens skönhetsideal .. fucked up! -.-


Ja, jag hittade det här på en annan bloggares sida och jag visste inte om det var ett skämt eller om hon menade allvar.

Seriöst, om det här är på riktigt så är jag ganska bestört...






Ser ni det inringade området..?

VAD I HELVETE ÄR DET ATT RINGA IN??!
Det går inte ens att kalla fett, för det där har alla. Det där är helt naturliga små obetydliga rynkor som man får när man vrider och vänder på kroppen. 0.o

Snälla gode gud, säg mig att vi inte har blivit så förvridna i vårt ideal?
Den här bloggaren måste skämta...
Om inte, så har fjortisarnas jakt på skavanker gått till enorm överdrift som kommer ha fruktansvärda konsekvenser för morgondagen.
Tänk er en kvinnlig chef som på ett jobb sparkar ett par anställda för att dom överskrider viktgränsen, för att dom inte har rätt skor eller för att dom helt enkelt inte ser ut at vara nog "heta" ... 0.o

ParisHiltonologin måste få ett slut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0