Sammanfattning och ett norge-skämt



Okej, nu ska jag faktiskt inte göra något långt inlägg. Nej, det är faktiskt sant.

Varför?
Jo för att jag är lite seg efter gårdagen. Hade en awesome natt hos Richard och Roberto. ^^ Blev lite dragen, närapå wasted, meeeeeen jag lyckades faktiskt tangera gränsen utan att faktiskt korsa den. :) Jag tror jag börjar bli bättre på de här nu. Verkar börja kunna tyda signalerna man får genom den tunga dimman någorlunda bra.
Så, inga fler nyårs-aftnar då man står och pratar med en burk i snön, ohnej.

Vafan, vi avslutar inlägget för den här gången med ett Norge-skämt, bara för att...



Varför bygger inte normännen tak på sina dårhus?

För då hade man fått bygga tak över hela Norge... ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0