Pedofil eller inte, learn the fucking difference!


Jag börjar störa mig rejält på 18-åriga tjejer som skriver på kontaktsidor "Jag söker ingen pedofil. Om du som skriver är lika gammal som min pappa, hör inte av dig" osv..

Först och främst så verkar dessa kvinnor inte veta vad en pedofil är. En pedofil är en person som fantiserar sexuellt om PRE-pubertala individer, dvs barn som inte har nåt puberteten än. ... Dvs INTE könsmogna 18-åringar.
För det andra får dom faktiskt acceptera att dom har blivit vuxna, både biologiskt och lagligen; dom är fritt byte på köttmarknaden för var man från 15 till 107. Visst, dom kan säga nej till inviter, det är fullt förståeligt, men bli inte så jävla förvånade och indignerade. Spela inte så jävla oskyldiga, för ni kan inte förvänta er att män ska behandla er som om ni vore barn när ni har uppnått rösträttsålder liksom.

Men nej, den här pedofil-hysterin har gått så långt att tjejer som har blivit myndiga fortfarande identifierar sig med småbarn; som om dom hörde hemma på lekis med flätor och barbie-dockor.
Fan, väx upp lite och ta båda stegen in i vuxenvärlden! Här stöter folk i alla åldrar på varandra, kors och tvärs. Fucking DEAL with it!

Jag blir så jävla trött när dom försöker måla upp sig själva som några jävla offer. "Åååh, rör inte mig för du är för gammal. Det är inte normalt. Jag är too precious för dig." Typ, "Kom, titta på mitt dockhus och skåda min oskuldsfullhet!" XD
Seriöst, det hade varit mer onormalt om en fullvuxen man INTE hade funnit något attraktivt hos en ung kvinna i sina bästa år. Darwin hade fan rynkat på näsan och Freud hade skrivit en avhandling på tjugofem sidor om den asexuella avarten.

Grejen är den att från 15 års ålder och uppåt så börjar vi människor att frigöra oss sexuellt. Det är en helt naturlig process som många pretton verkar finna anstötande. (särskilt Kristdemokrater)
Men hur mycket dom än skulle vilja, så går det inte att förtrycka den här biologiska händelsen. Precis som killar så utvecklas och experimenterar tjejer i den åldern och i många fall är det inte ovanligt att dom söker sig till äldre killar för att utforska sin egen sexualitet. Oavsett vad man tycker om det så är det ofrånkomligt att sånt händer.
Men oändligt många tjejer har fått det här bakvänt och klamrar sig fast vid sin försvinnande barndom. Dom tror att om dom bespottar dom äldre männen, så rättfärdigar dom sin egen inbillade identitet som oskuldsfull, tillomed när dom har passerat åldern för att skaffa körkort! Då känner dom sig nöjda och kan med gott samvete onanera till Justin Bieber. (!!)

Självklart ska inte tjejer behöva acceptera vadsomhelst dock. MÅÅNGA män sitter vid tangentbordet och har bara depraverade saker i huvudet, absolut. Dom som bara skriver "hej är du kååååt?" till seriösa tjejer som söker en djupare relation förtjänar spott och spe för dom ber ärligt talat om det. Som maskulinist ser jag förövrigt ner på sådana manliga bestar som hade hört mer hemma i Trias-perioden.
Men det jag stör mig på är att unga tjejer i allmänhet verkar finna var man anstötande, oavsett om han är ett kåtdjur eller om han är en normal stabil kille som blivit genuint intresserad. Dom har sammanfattat alla äldre män i en enda kategori.
Det stör jag mig på, PLUS att deras självbild är snedvriden och får dom att se sig själva som yngre än vad dom egentligen är. Om det är ett rop på uppmärksamhet eller inte, det vet jag inte, men förr eller senare efter deras 15:e år på jorden så slutar dom sakta men säkert att vara lika små som dom vill att vi ska fortsätta att tro.

Jag såg en bild på chan4chan.com som illustrerar det här med förvirrade pedofil-kategoriseringar rätt bra.





Så ni tjejer som hela tiden kommer dragandes med "ååh, jag är så ung och oskyldig"-grejen kan bara lägga av med det.
Tyvärr, men ni är också människor som lever i ett biologiskt system där ni måste inse att ni åldras och inte kan vara barn för evigt. Det är en fysisk omöjlighet.
Sluta upp med att bli så jävla chockade om en äldre man stöter på er och ta det som en komplimang istället. Tro mig, efter att ni har blivit 40 så kommer ni att längta efter sånt.

Tills vi människor hittar "Ungdomens Källa" och faktiskt kan förbli barn för evigt om vi vill, så får ni fan släppa barbiedockorna, dra på er raffsettet och kliva ut ur flickrummet, för ni är INTE så jävla unga och oskuldsfulla längre som ni tror.
Inte vid 18 års ålder, herregud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0