Konstigaste förkylningen nånsin



Fan jag tror jag är förkyld... fast utan snor! :S ... Jag lovar, det här är de konstigaste jag har varit med om.

Alltså, jag spottar restslem på morgnarna (nåt man oftast bara gör under en förkylning) och jag är jättedegig/simmig i huvudet nu, som om jag vore bakis, men jag har fan inte druckit på skitlänge. :S
Och så pratade jag med någon på chatta.nu om att det faktiskt är så att det också är ett symtom på förkylning. Och då slog det mig, det har dom fan rätt i. Jag blir alltid liksom "tom i bollen" när jag är förkyld...

Så jag har en pseudo-förkylning nu, med allt vad det innebär... förutom snoret!! :S ... för min näsa är fan fräschare än Kronprinsessan Victorias arsle! Jag lovar, finns inte ett spår av sånt där otrevligt blaj där, bara luft och ... ja .. luft.. ^^
Har aldrig varit med om en sån här förkylning. Oftast innebär det en papperskorg brevid sängen fylld av näsdukar och en svidande näsa efter för många snytningar.

Okej, jag får tagga lite nu, för jag är som sagt degig i huvudet så jag återkommer.

Tooooooooooooooodellloooooooooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0